Thursday, December 9, 2010

Haruan Makan Anak.

Rasa nyer belum terlambat utk aku ucap kan salam Maal Hijrah 1432..
Terlewat sikit sebab kemalasan melanda nak update blog nie..nak cari feel update blog nie bukan senang..Ada sekali tu, gambar dah upload..jari dah kat keyboard..tiba nak taip, jadi malas pulak..
Takde mood..ha! ni ada sikit kerajinan dalam diri ini..
So, ape perancangan korang sempena kedatangan tahun baru Islam nie..
Banyak yg aku dengar ucapan adalah Hijrahkan diri anda..
Hijrah yg bagaimana..?
Aku tak mampu jawab..sebab korang yg punya hijrah...
Aku pulak masih berhijrah..masih dan masih..belum jumpa titik perakhiran nyer..

Sempena maal hijrah nie..aku nak kongsi satu cite yg jarang2 kita dengar..tapi..selalu selalu kita baca..dan selalu kita geram dan marah2..
Satu malam tu..aku jupe member aku..die kaunselor kat satu penjara di Malaysia nie..
kitorang sembang2 pasal keje, pasal kawen, pasal banduan, pasal kereta, pasal dunia dan ber'pasal2' lagi..
So, ada satu pasal nie yg menarik perhatian aku..
Cite die pasal 'haruan makan anak'..

"Mar, ko penah dgr kes bapak rogol anak kan..?"
"Hemm..penah..nape?"
"Ko pernah dgr ape disebalik cite bapak2 yg rogol anak nie?"
"Mana la aku pernah dengar"

"ko tau Mar, sepanjang aku jadi kaunselor kat penjara, aku ada klien ni..agak menarik cite die..
tak tau la betul atau tak..tak kisah la..aku nak cite jugak.."die nak mula dah..
"cite la cepat.."aku makin sabar pulak..

"Satu laki ni die cite kat aku, tidak ada niat die nak merogol atau mencabuli anak die..
Die tau anak die memang agak liar la..keluar petang balik tengah malam..anak die sekolah lagi Mar..baru form 4..dah pandai bercouple2..bila si bapak nie tanye, mana die pegi..melenting!..
bapak ni kadang ngamuk gak..mak masuk campur, habis la..mak die ni bukan manja kan anak..
cume tanak anak buat hal katanyer..so, nak dijadikan cite, dekat seminggu si bapak nie perasan anak die nie tak keluar malam..punye la baik..duduk je kat rumah..dah tu pulak asyik melepek ngan bapak die..kadang bapak die rimas jugak..bile bapak die ngelak2..anak die kata baru nak manja2 ngan ayah pun tak boleh..ok la..ayah die pun biar je la..
Satu malam tu..mak die takde..bapak die dok layan TV..anak tadi panggil bapak die dari bilik..
Bapak die gi la ke bilik anak die..masuk je bilik die tgk anak die pakai bra ngan underwear je..
Pastu pulak anak die kunci pintu..terus anak die peluk ayah die..dan terjadilah adegan yg tak diingini.."cite member aku..

"nape bapak die tak tolak ke lawan ke masa tu"tanya aku..
"itu la soalan yg sama aku tanya die..jawapan die nafsu dah menguasai diri die.."
"Rupanye, anak tadi dah mmg mengandung Mar..hasil hubungan dgn pakwe die..pastu pulak pakwe lari..utk menampakkan seolah2 die tak salah..tu yg dibuat bapak die mcm tu..konon2 bapak die rogol die.."
"kesian Mar, sebab ade anak yg jenis mcm nie..ape2 pun bapak die tetap salah gak..
ko tau bapak die cakap ape ngan aku masa last kitorang sembang, die cakap die tetap maaf kan anak die..tapi, utk mengadap muka anak tidak sama sekali.."

Gogosfrendz : dunia sekarang, macam2 boleh jadi..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails