Tuesday, December 28, 2010

Masih Cerita Bola.

Masih bicara pasal bola sepak..aku sebenarnyer malas jugak nak amik port pasal bola nie..
Yelah, bukan ada ape pun sgt..tapi, rasa nak berkongsi sikit pasal 'kebudak-budakkan' org2 Indon nie..aku still tak paham kenapa mesti bangkitkan isu2 yang pada aku memang kelakar dan buat kena gelak dgn team2 lain..

Kalau pun dah kalah..cuba cari reason yang munasabah dan masuk akal..jgn jadikan laser sebagai sasaran..bila kita dah buktikan penggunaan laser tu bermula dari pihak Indon, diorang putaq pulak cite kata Malaysia tabur serbuk kat gawang Indon..klik sini.
Awat la pendek sgt akai depa nie..kalau gawang diorang kita tabur serbuk, dah tentu si Fahmi pun kene serbuk jugak..kan, kita tukar padang masa separuh masa..

Tu belum lagi isu Malaysia pakai bomoh..waduh2..ape nie punya kolot la penyokong Indon nie..
Diorang kata, dukun sana tengok, Malaysia pakai bomoh dari China dan India..
Hahaha..sekarang sape pakai bomoh..?

tu la macam member aku cakap..Indon nie memang cemburu dgn kejayaan Malaysia dr setiap sudut..
Jika, Indon menang dlm game nie, setiap player diorang akan dapat 1juta RM!..bukan rupiah tau..mungkin inilah maruah diorang..
Ape2 pun buat sporter Malaysia, kita kasi gegar bumi Malaysia biar sampai gegar bumi Indon malam Rabu nie..huhuhu..semangat betul aku nie..

gogosfrendz: Naik nyampah dgn perangai keeper Indon..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails