Thursday, April 21, 2011

INILAH PERMULAAN.

Macam semalam yg aku janjikan, hari nie akan aku update kan entry terbaru..
Haduh, bukan senang nak mengarahkan jari2 ni utk bekerja keras demi mengupdate blog nie..
ok..sepanjang terbehentinyer blog nie, aku, wife n anak2 pergi melancong kat cameron highland masa cuti sekolah aritu..ni masuk kali kedua aku ke sana..
Kali nie kitorang ke sana bukan balik hari macam kali pertama dulu, kali ni aku nak merasa bermalam pulak..memang best, dapat bermalam kat sana..walaupun takla macam negeri omputih, dapat sikit die punye feel sudah la ek..

Dapat jugak la kitorang pegi pasar malam kat Brinchang tu..yelah dok org sibuk cite pasar malam sana best..ape yang best sangat..so, bila kitorang masuk je pasar malam sana, biasa ajer..
bila dah lalu tengah2 pasar malam tu, baru tau die punye best..nak tau ape best nyer?

Korang akan rasa macam korang tgh jalan2 di pasar malam kat London...hahahaha..
sebab sejuk..hahaha..

okla..ni gambar yg aku sempat masuk kan..nak letak banyak2...malas pulok..
hehehe..layan je la..






2 comments:

Unknown said...

PERGH gambar siap edit tuhhh..piwiiiit

Gogos said...

hehe..terer la kata kan..ahak ahak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails