Wednesday, April 20, 2011

SEMANGAT YANG HADIR.

Ape yang aku kata ek..ape2 pun assalamualaikum..rase malu pulak nak mula balik berblog nie..
lama betul tak update blog nie..dah naik bersawang dah..siap ada habuk serta hamas lagi..
Tu la..bukan kerana kecewa atau dikecewakan..masih dengan jawapan yg lepas2..
yakni malas yg berada pada tahap tertinggi..gila..dekat2 2 bulan blog aku terhenti operasi..

Sepanjang stopnyer blog ni, dgn otomatik nyer income aku terhenti jua..hahaha..
Ni nak mula balik sebab nak tarik balik income la nie..udah kering yob..hehehe..
Ramai sahabat2 tanye kat aku..nape berenti blog yob..merajuk ke..
Gile ape merajuk..ada yg tanye, yob..udah ada blog baru ke..mak ai banyak punye perli tu..
yang ada ni pun malas, lagi mau bikin lagi satu blog ke..hampeh..
Setelah aku kumpulkan sejuta kekuatan dan semangat..aku arahkan jari jemari aku nie, supaya bekerja menaip huruf2 di keyboard ni..
Tu lah, aku harapkan semangat aku yang baru nie (asyik2 semangat), aku akan terus berkarya di blog nie..wah!berkarya..

Sebelum aku mengarahkan jari jemari aku yg tulus mulus dari menaip..
aku ucapkan takziah kepada keluarga mentua/isteri aku atas pemergian anak/abang sulong mereka pada 1 april lepas...
semoga arwah ditempatkan bersama mereka yg beramal soleh...

okla..kita sambung esok..insyallah..

da.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails